אופטימיזציה של תוכן לקידום אתרים

אופטימיזציה של תוכן לקידום אתרים

מחפשים כיצד לבצע אופטימיזציה של תוכן לקידום אתרים? או ללמוד את הכל בפעם הראשונה?

מיטוב התוכן לא צריך להיות קשה. זה ללא ספק אחד המרכיבים הקלים יותר של SEO.

עם זאת, עליכם להבטיח כי אתם עוקבים אחר התהליך ומקפידים על הנחיות מומלצות.

מדריך זה יראה לכם כיצד נראה תוכן מותאם באופן מושלם.

מדוע אלמנטים מסוימים תורמים לדף מיטוב וגם מה לעשות כדי ליישם אותם לתוכן שלכם?

תוכן הוא גורם מרכזי בדירוג בגוגל

תוכן נותר אחד מסימני הדירוג החזקים ביותר של גוגל. עם זאת כל כך הרבה משווקים אינם מצליחים להשיג תוכן נכון.הסתיימון הימים שבהם אתם יכולים לכתוב פוסט בבלוג של 300 מילים, לפרסם ולזכות בדירוגים.

עם כל מה שתפרסמו, אתם אמורים להיות מסוגלים לענות על שאלה אחת פשוטה:

מדוע אנו מפרסיםאת התוכן הזה?

חשוב ליצור תוכן עם מטרה.

לעולם אל תפרסמו פוסטים בבלוגים או סוגים אחרים של תוכן רק לשם כך.

בדרך כלל, עליכם לפרסן תוכן שיעמוד באחד ממספר היעדים, כולל:

דירוג ב- SERP.
להרוויח קישורים.
לחנך קהל.
להניע מעורבות חברתית.
לייצר לידים.
תמיד יהיה מעבר כלשהו בין פורמט התוכן שנבחר לכל מטרה.

עם זאת, חשוב שתבינו היטב מדוע אתם עומדים ליצור ולהשיק את נכס התוכן הבא שלכם.

בואו נבחן כיצד תוכלו להבטיח את מיטוב התוכן שלכם באופן מושלם; ישנם 16 אלמנטים חיוניים.

16 אלמנטים חיוניים של דף מיטוב מושלם

כשמדובר בהרכבת הדף המותאם באופן מושלם, יש רשימת בדיקה פשוטה שתוכלו לעקוב אחריה:

מיקוד לפי מילת מפתח
מחקר מילות מפתח צריך להיות תמיד נקודת המוצא בעת הכתיבה.

עליכם לברר אם אתם יוצרים תוכן אבן פינה או מקבץ / תוכן תומך

השתמשו בכלים כמו מתכנן מילות המפתח של גוגל או סייר מילות המפתח של Moz כדי לקבוע את מילות המפתח שמחפשים משתמשים סביב הנושא שבחרתם והשתמשו בהם כבסיס.

אל תסתפקו רק ביצירת תוכן בעיוורון; גבשו תוכנית המבוססת על קבוצה של מילות מפתח כמו שנעשה למשל בדף הבית של חברה זו http://www.hamazgan.co.il/

בשורה התחתונה: עליכם למקד את התוכן שלכם למילות מפתח ספציפיות מההתחלה,

כיצד לבצע מחקר מילות מפתח עבור SEO

כתובת אתר ידידותית למנועי חיפוש

כבר ב -2008, מאט קאטץ של גוגל הדגיש בפני סטפן ספנסר בפאבקון כי כתובת אתר של 3 עד 5 מילים היא אופטימאלית וכי, עם אלה שהם ארוכים יותר, "האלגוריתמים של גוגל בדרך כלל ישקלו את המילים האלה פחות ופשוט לא יעניקו לך כל כך הרבה קרדיט. "

הכלל הראשון לבניית כתובות URL הוא להימנע תמיד ממבנים מורכבים ומבלבלים. בחרו באלה המותאמים למילות מפתח קצרות יותר.

מחקר של Backlinko מצא כי כתובות אתרים קצרות יותר מדורגות בדרך כלל טוב יותר מכתובות ארוכות יותר.

מהירות דף

מהירות הדף היא כעת גורם מרכזי בדירוג החיפוש הנייד.

מומלץ להשתמש בכלים כדוגמת PageSpeed ​​של Google ו- GTmetrix כדי לראות את מהירות הדף שלכם ואת ההזדמנויות לשיפורים.

כיצד לשפר את מהירות הדף לתנועה רבה יותר והמרות

כפתורי שיתוף חברתי

בעוד ששיתופים חברתיים אינם גורם דירוג ישיר, חשוב שהקוראים יוכלו לשתף את התוכן שלכם.

אחרי הכל, גם אם חיפוש אורגני הוא אחת הסיבות לכך שאתם יוצרים פיסת תוכן, התוצאה הסופית היא שאתם רוצים לקוחות שייקראו את התוכן.

על ידי הכללת לחצני שיתוף חברתיים בתוכן, בסופו של דבר אתה מקלים על הקוראים לשתף עם הרשת שלהם.

החדשות הטובות הן שבמקרים רבים, לחצני השיתוף החברתי כבר יופיעו בתבנית שתופיע ברגע ששתפרסמו את התוכן.

בקיצור, ברצונכם להבטיח כי התוכן שלכם ייראה נהדר כאשר הוא משותף בכל הפלטפורמות ולהשתמש בתגיות הנכונות כדי להימנע מבעיה נפוצה שבה מוצגות התמונה או הכותרת השגויה בשיתופים חברתיים.

תוכן ייחודי וחינוכי ארוך טווח
הנקודה האחרונה קשורה באורך התוכן.

ככלל, עליכם לוודא כי התוכן שלכם מכסנ את הנושא לעומק; אבל זה יהיה שונה הכל תעשייה.

חשוב שתפרסמו תוכן ייחודי וחינוכי בעל צורה ארוכה (ברוב המקרים – תמיד יש חריגים כמו הודעות חדשות וכדומה שלא סביר שיהיה אי פעם ארוך-טווח) מה שמוסיף ערך לקהל שלך.

מאמרים נוספים