כיצד לקדם את ערוץ YouTube שלך: טקטיקות שעובדות

יוטיוב

בחר מילות מפתח ידידותיות ל- Google
ערוץ יוטיוב נהדר מתחיל ב- SEO מעולה. ו- SEO מעולה מתחיל בהבנה מה המשתמשים מחפשים.

מסתבר שאנשים לא רק מחפשים סרטונים ביוטיוב; הם משתמשים גם בגוגל. "YouTube" היה מונח החיפוש השני הפופולרי ביותר בשנת 2020. גוגל מעדיפה כעת וידאו על פני תוכן אחר עבור חיפושים רבים.

אין כלל מוגדר עבור אילו מילות מפתח יעזרו לסרטון YouTube שלך ​​להיות מדורג היטב. אבל קצת הנדסת רוורס יכולה לעבור דרך ארוכה.

כך תוכלו למצוא מילת מפתח ידידותית ל- Google לכל סרטון:

זהה מילות מפתח אפשריות בעזרת כלי כמו מתכנן מילות המפתח של מודעות Google.
סרוק את דף תוצאות מנוע החיפוש (SERP) עבור כל מילת מפתח. האם הסרטונים הם המובילים בתוצאות או תוכן כתוב?
שנה את מילת המפתח שלך ונסה שוב. נסה להוסיף מילים כמו "כיצד" או "הדרכה" אם אתה מתקשה להשיג תוצאות וידאו.
בחר מילת מפתח שתעדיף וידאו המתאים לתוכן שלך.
לדוגמה, הדרכת פוטושופ "מציגה תוצאות וידאו רבות בהרבה מ"טיפים לפוטושופ".

השתמש בכותרות תמציתיות

הכותרת היא הדבר הראשון שמשתמשים רואים כשהם מוצאים את התוכן שלך.

להלן מספר טיפים בסיסיים לכתיבת כותרות YouTube חזקות:

שמור על זה קצר ומתוק. הסרטונים הפופולריים ביותר ביוטיוב נוטים לקבל את הכותרות הקצרות ביותר. היצמד ל -60 תווים או פחות אחרת חלק מהכותרת שלך עלולה לא להיות מוצגת.
כלול את מילות המפתח שלך במחצית הראשונה של הכותרת כדי להימנע מאיבוד מידע חשוב. רוב הקוראים ברשת מתמקדים בתחילת המשפט ומדלגים על השאר.
הכותרות הטובות ביותר מציעות יתרון בולט או יוצרים תגובה רגשית. Clickbait מפתה, אך עלול לפגוע במוניטין של הערוץ שלך לטווח הארוך.
עדיין לא מצליחים למצוא כותרת? תכונת ההשלמה האוטומטית של YouTube היא דרך נהדרת למצוא מילות מפתח פופולריות. התחל בחיפוש אחר נושא או נושא מסוים, ובדוק מה הכותרת שמציע YouTube.

צור תמונות ממוזערות בהתאמה אישית

תמונות ממוזערות חשובות, אולי אפילו יותר מתיאורים הסיבה לכך היא שהמוח שלנו מחוייב להבחין בתמונות בראש ובראשונה. אנו מעבדים אותם בפחות מ- 13 אלפיות השנייה, על פי מחקר אחד ב- MIT.

YouTube מייצר תמונות ממוזערות אוטומטיות עבור כל הסרטונים, אך הן יכולות להיות מטושטשיות או לא ממוקדות. כדי לשפר את הצפיות, צור תמונה ממוזערת המותאמת לעין לכל סרטון שאתה מפרסם.

אנו ממליצים על "כללי אצבע" פשוטים אלה לקבלת התוצאות הטובות ביותר:

רזולוציה: 1280 x 720 פיקסלים (אבל כל יחס הגודל של 16: 9 אמור לעבוד)
פורמט: .JPG, .GIF, .BMP או .PNG
גודל: כבד את מגבלת 2MB
השתמש בתמונות בעלות ניגודיות גבוהה
הוסף טקסט וצבעים כדי לעודד קליקים
בחר תמונת תקריב, אם אתה יכול
השתמש בתצלום של מלאי כאשר יש לך ספק
היו עקביים עם מיתוג אחר

מלא את הפרופיל שלך

צופים רבים מדלגים על קטע הפרופיל ומגיעים היישר ליצירת תוכן. אבל פרופיל משכנע הוא אחת הדרכים הקלות ביותר לקידום ערוץ היוטיוב שלך ​​והגברת ה- SEO שלך.

להלן כמה שיטות מומלצות ליצירת פרופיל YouTube אפקטיבי:

היה עקבי. השתמש בלוח צבעים, סגנון כתיבה ומערך דומה כמו באתר האינטרנט שלך ובערוצים חברתיים אחרים.
בצע אופטימיזציה לתיאור ערוץ היוטיוב שלך. זהו מקום נהדר להוסיף מילות מפתח.
כודד את הצופים לחזור לעוד. מתי ובאיזו תדירות תפרסם תוכן חדש? תן למעריצים לדעת את לוח הזמנים שלך – ואז וודא שאתה דבק בזה.
כלול מידע ליצירת קשר. אתה אף פעם לא יודע מי ירצה להגיע אליך. הקלו עליהם ותוכלו למלצוא כמה שותפויות נהדרות.

  • בצע אופטימיזציה לתיאורים שלך
  • היצמד למגבלת 5000 התווים
  • צור "דף תוכן" עם חותמות זמן שעוזרות לצופים למצוא את מה שהם מחפשים
  • הוסף קישורים לפלייליסטים רלוונטיים (עוד על כך בהמשך)
  • כלול כמה hashtags רלוונטיים. הקפד לעקוב אחר כללי תגיות ב- YouTube לפני שתפרסם
  • אתה יכול גם להזכיר מילות מפתח בסרטון עצמו. אבל ממש כמו עם טקסט, אנשים מאבדים תשומת לב במהירות. השתמש בכמה מילות מפתח במהלך מבוא קצר לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
אל תשכח מטא נתונים
הנחיות המטא נתונים של YouTube מדגישות שני דברים בכל הנוגע לשימוש במילות מפתח:

היה כנה.
בחר איכות על פני כמות.
כללים אלה חלים גם על תכונות כמו תגיות וקטגוריות. כלול רק תגיות בתיבה

מאמרים נוספים