החשיבות של תוכן וידאו בלינקדאין

לינקדאין

תוכן וידאו הוא אחד התכנים המובילים ביותר ברשתות החברתיות, מה שאומר שזה חשוב ביותר שבעלי עסקים ישתמשו בו באסטרטגיה השיווקית שלהם.
אחד המקומות בהם סרטונים זוכים לפופולריות רבה היא הפלטפורמה החברתית, לינקדאין. בהיותה פלטפורמת B2B שמאפשרת לאנשי מקצוע להתחבר, פרסום סרטונים בה יכול להגביר את המותג המקצועי והאישי שלכם.

מספר נתונים על לינקדאין:

זה המקום בו אנשי מקצוע מתחברים ברשת:

575+ מיליון משתמשים

 61 מיליון משפיעים בדרגה בכירה

40 מיליון מקבלי החלטות

רוב משתמשי LinkedIn משתמשים בפלטפורמה כדי:

  • לחפש שותפויות
  • למצוא חדשות מעניינות בתעשייה
  • איתור חברים

יחד עם זאת, מדובר באנשי עסקים עסוקים.רוב המשתמשים לא טורחים לקרוא מאמרים ארוכים. הם צורכים את הגרסה הקצרה בצורה של שקופיות או תקציר.

יתר על כן, משתמשי לינקדאין רבים מעדיפים לצפות בסרטונים.

אילו סוגי סרטונים כדאי לפרסם בלינקדאין?

ישנם מספר סוגים של סרטונים שתוכלו לפרסם, כאשר לכל אחד מהם הטבות משלו:

הסיפור שלכם
אנשים, באופן כללי, הינם סקרנים. הם תמיד רוצים לדעת עוד על האנשים איתם הם מתחברים. בפלטפורמה כמו לינקדאין, אשר בנויה על ביסוס מערכות יחסים, תוכלו להשתמש בוידאו כדי לעורר עניין בסיפור שלכם.
זה יכול להיות הסיפור שמאחורי המיזם העסקי שלכם, או הסבר מהיר על התחלתו של הפרוייקט שלכם. 

וידאו נחשב מאוד באלגוריתם של לינקדאין ולכן יש לכם סיכוי טוב יותר שהסרטון שלכם יגיע לראש הפידים של האנשים עימם אתם נמצאים בקשר. בנוסף, שיתוף הסיפור שלכם מאפשר לאנשים להבין אתכם באמת ואת המותג שלכם-  מה שכמובן מסייע בהגברת המודעות למותג שלכם וכן קידום יחסים עם קהל רחב.

קידום המוצרים שלכם
בדיוק כמו כל פעילות שיווקית אחרת, המוקד העיקרי של אסטרטגיית הוידאו שלכם עשויה להיות שיפור בקידום המוצר שלכם והגברת ה- ROI.כך למשל, תוכלו לפרסם הוראות או הדגמות של המוצרים שלכם; לענות על שאלות נפוצות; או לשתף את פרטי ההשקה הקרובים.
לא משנה מה עומד לפני הצעת המוצר או השירות שלכם, הרשו לאנשים לצפות בסרטון ובאמת להתרגש ממנו! דוגמא מצויינת לכך ניתן למצוא בפרופיל של החברה הזו https://www.electrician.org.il/

בלוגים בווידיאו
עד כמה ש- LinkedIn נהדרת לקידום העסק שלכם, היא משמשת גם אנשים שרוצים לשפר את המותג האישי שלהם. אנשים רוצים להיות ידועים כמשפיעים בנישה שלהם ולכן כאשר הקהל שלהם מעוניין להעסיק מישהו שיוכל לסייע להם בבעיה, הם המקום הראשון אליו פונים. אתם יכולים למשל להעלות סרטוני דיעה, מדריכים, טיפים ועיצות ולמעשה כל תוכן אשר יקנה לצופים ערך מוסף.  

מאמרים נוספים